درخواست امام زمان(عج) از شیعیان برای دعای فرج

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

یابن الحسن من هیچ وقت نمیتونم بفهمم تو چقدر دوست داشتی الان تو جلسه ی ما بشینی میان ما، هیچ وقت من نمیتونم اینو بفهمم. لذا هیچ وقت دلم برای تو نمیسوزه ، همیشه دلم برای خودم میسوزه. الان رفتی خونه تون بهت بگن مقام معظم رهبری زنگ زده بود گفته بگید فلانی برا من دعا کنه میگی من؟! من دعا کنم برا آقا؟! آقا امام زمان سفارش کرده دعا کنید برا من ، باور نمی کنه ، میدونی کیا میتونن برگردونن آقا رو؟ کسانی که به این تسبیح در زمان ظهور ، به این اوج ، بیشتر احتیاج داشته باشن. نماز الان رو قبول نداشته باشن میگن آقا بیاد بهتر نماز میخونیم. نمازمون خوشگل تر میشه ...



 

متن سخنرانی استاد پناهیان نیمه شعبان 85 - مسجد دانشگاه تهران :

بسم الله الرحمن الرحیم

اعوذ بالله من الشیطان رجیم

رب اشرح لي صدري و يسرلي امري و احلل عقدة من لساني يفقهو قولي

اگر یک پدر دلسوزی بخواد هدیه یا وسیله ی گرانقیمتی رو برای فرزند نابالغ خودش بخره خیلی نگاه میکنه به درک اون فرزند و بهره ای که میخواد از این وسیله ببره

مثلا برای نوجوان خودش بخواد یه ماشین بخره نوجوانی که بلد نیست از ماشین استفاده بکنه اصرار میکنه این ماشین رو برای من بخر بعد از نوجوان خودش بپرسه که (حالا شما در مثال من ایراد زیاد ممکنه ببینید مثال کاملا فرضیه به مثال بنده نخندید که این مثال کاملا شبیه زندگی ماست اونوقت ما مجبور میشیم که به خودمون بخندیم) بگه تو یه ماشین 206 برا چی میخوای از من ؟ بگه من میخوام چرخشو باز کنم تو خیابونا چرخشو قل بدم بازی کنم خب این پدر دلسوزه یه مقدار عقل داره

نگاه میکنه میگه تو برا یه همچی بازی با لاستیک چرخ یه ماشین چه نیازی هست که من یه همچین ماشینی بخرم برای تو . یقینا او این نعمت رو خراب خواهدکرد و این نعمت رو برای خودش زحمت قرار خواهد داد . وقتی ما غایت استفاده از یه نعمت رو ندونیم حقمونه از اون نعمت محروم بشیم و نباید برای بهره حداقلی سراغ نعمات بزرگ رفت . این که فرمود لَئِن شَكَرْتُمْ لأَزِيدَنَّكُمْ اگر شکر خدا رو به جا بیارید من نعمت رو زیاد میکنم ، یعنی اینکه تو بلدی از این نعمت چگونه استفاده کنی چجوری بهره برداری بکنی ، اصلا بدونی فایده این نعمت چیه ، برای چی این رو به تو دادم . این شکره ، همین شکری که میفرماید وَ قَلِيلٌ مِنْ عِبادِيَ الشَّكُورُ . کمند بندگان من که شاکرند همون شکری که ادامه بدی می فرمایند فقط ما امامان هستیم که عبادت شاکرانه انجام میدهیم . همون شکری که کم گیر میاد خیلی ساده به دست میاد . سادگیشم به اینه که ادم بفهمه این ماشین برا چیه برا اینکه سوارش بشی راه ببری به مقصد برسی ، مسیر تو را با سرعت بیشتر ی ببره این میشه لَئِن شَكَرْتُمْ لأَزِيدَنَّكُمْ که دو سه تا برات میخرم آخرین مدلشم میخرم . چرا میخوای چرخشو ببری خیابونا با لاستیکش بازی کنی؟

تو شاکر این نعمت نمیتونی باشی پس من هم لازیدنکم رو اجرا نمیکنم . شکر نعمت رو خیلی از اوقات درک کنیم این نعمت برای چیه می فرماید بنده من بفهه این نعمت رو بهش دادم این شکره دیگه ازش هیچی نمیخوام بفهمه اینو بهش دادم یکی از زیرمجموعه هاشم اینه که برا چی اینو بهش دادم آخه منِ خدا حکیمم بیخود که ور نمیدارم یه کاری انجام بدم الان اینجا دوستان اومدن یه لیوان آب گذاشتن همه میدونن فلسفه حضور یه لیوان اب روی میز چیه آب برا نوشیدنه برا رفع تشنگیه یه وقت لازم شد . خیلی رایجه همه درک میکنن ، نه اینکه شما فقط دیدید کی اینو آورد میدونید چی آورد برا چی آورد ، فلسفه ش چیه این یه رسمه بقیه شم میدونید وقتی خدا میفرماید که بنده من اگر بدونه که کی نعمت بهش داد تمومه ، من به عنوان شکر از او قبول میکنم یعنی بدونه چیکار کردم من براش.

بعضیا هستن با ظهور آقا امام زمان و دولت حضرت مهدی برای ظهور آقا امام زمان خیلیا حداقلی برخورد میکنن اتفاقا به همین دلیل هم خدا نمی فرسته حضرت رو. به همین دلیل که میگم نه این که بنده قبل از جلسه با خدا مذاکره ای داشتم صحبت کردم آقا شما به همین دلیل.. ایشونم میگه بله برو بگو منم الان اومدم در جریان هستم عرض میکنم نه .داریم تحلیل میکنیم دیگه خلایق هرچه لایق. رفقا امام زمان برای رفع ظلم میاد؟همین؟ این عین همون مثالی نیست که بنده ابتدا ی صحبتم با ترس و لرز مطرح کردم مبادا شما خنده تون بگیره که آخه این چه مثالیه میزنه. آخه مگه این مصداق داره؟ این عین همون نیست؟ یه ماشین رو که معلومه این ماشین برا چی ساخته شده, بخره آدم برای اینکه بچه چرخاشو بچرخونه؟ بگه آقا این خوب میچرخه بله این خوب میچرخه. اما این برا این نیست که تو اینجوری دستت بگیری بچرخونی. خب یکی از فایده هاش یکی از خصوصیاتش اینه که خوب می چرخه ولی ماشینو که برا این خلق نکردن .آقا امام زمان و حکومتشون خصوصا ایجاد شده برا چی؟ برای اینکه مستکبران عالمو بزنه خدا منتظره میگه خب حالا که مستکبرا رو زد حالا بعد چیکار بکنه .خب بعدش دیگه هیچی دیگه خدا هیچی نمیگه دیگه ملائکةالله میان وسط دیگه کفرشون در میاد میگن برو بینیم بابا توهم حال داری ، اینا رو ببین کیان اومدن دنبال امام زمان. نگاه حداقلی به حکومت حضرت به ضرورت حضور حضرت، به نیاز به ظهور حضرت دارن . نگاه حداقلی نگاه غلط نیست نگاه درسته فقط حداقلیه . مثل اینکه یه نفر بیاد به جلسه شما نگاه کنه بگه این جلسات خیلی خوبن آقا به جای اینکه جوونا برن معتاد بشن ؛ برن دزدی بیان تو این جلسات . شما احساس نمیکنی که آقا این چه حرفیه. بعد طرفم بیاد با استدلال بگه خوب بله دیگه شما الان اینجایید میتونستید از دیوار خونه مردم برید بالا ولی اینجایید که دیگه نمیتونید که .خب اینم راست میگه .ولی خیلی قاطی کرده خیلی قاطی کرده .اتفاقا میدونید یه نفر اینو به من گفت ؟گفتش که اقا این جلسات شما جوونا میان خیلی خوبه جوونابه جای اینکه با موسیقی پاپ خودشونو خالی کنن میان جلسات شما!

حرفمون حاشیه نره نیمه شبه. نیمه شعبان وقت محترم. در واقع ما برای مناجات دورهم دیگه جمع شدیم چون تفکر لازمه ذکر و مناجات هست ، «الَّذِینَ یذْکُرُونَ اللَّهَ قِیاماً وَ قُعُوداً وَ عَلى جُنُوبِهِمْ وَ یتَفَکَّرُونَ فِى خَلْقِ السَّماواتِ وَ الْأَرْضِ رَبَّنا ما خَلَقْتَ هذا باطِلاً سُبْحانَکَ فَقِنا عَذابَ النَّارِ». این آیه ی نماز شبه ، هرکی بلند شد برا نماز شب خوبه این آیه رو بخونه. ذکر میگه تفکر میکنه چرا عالم آفریده شد ، وقتی اون هدف حداکثری رو در نظر میگیره برا خلقت عالم با تفکر مناجات میکنه . ربنا ماخلقت هذا باطلا . تو اینا رو به بطالت نیافریدی به خاطر هیچی اینا رو به بیهودگی، اینا رو خلق نکردی ، فَقِنا عَذابَ النَّارِ، پس منو از عذاب نجات بده

تفکر در لابلای ذکر و مناجات حضور داره سخنرانی رو گذاشتن برا وقت پر کردن که نیست ، لذا تفکر جزء مناجاته ، بعضیا نگاهشون به ظهور آقا امام زمان یه نگاه حداقلیه عدالت خیلی کلمه عالیه ولی شما تو عدالت زندگی کردی بعد چیکار میکنی خب زندگی میکنیم دیگه. خب تو عدالت زندگی کردی بعد چی میشه؟ خب کسی جنایت نمیکنه دیگه ما زندگی میکنیم این برداشت حداقلیه این کفران نعمت پدید خواهد اورد. کسانی که اینقدر درک از حکومت آقا امام زمان داشته باشن منتظرشم به حساب نمیان ....عدالت خیلی بالاست عدالت بدون ظهور حضرت هم تحقق پیدا نمیکنه ولی نگاه مابه عدالت هم گاهی یه نگاه حداقلیه درد اینجاست, تموم نمیشه با کلمه ی عدالت .نگاه ما به عدالت هم نگاه حداقلیه . عدالت چیه ؟

اگه قاتل دیدن ، قاتلو قصاص کنن ، یه بیگناه رو جای قاتل نکشن ، این عدالت رو اینجوری میبینیم. روی پیچیده ترین و ظریف ترین رفتارهای عادلانه رو شاید ماها خیلیامون اصلا آدرسشو نداشته باشیم ، نمونه شو نداشته باشیم که ذکر بکنیم. فدای مظلومیت مولا امیرالمومنین بشم . اوج عدالت امیر المومنین رو بخوایم مثال بزنیم از بیت المال به عقیل برادرش نداد رو مثال میزنیم اما الان مسئولین جمهوری اسلامی هم برادرشون ازشون بخواد که آقا از بیت المال بهم بده نمیدن! اینکه چیزی نیست برای امیر المومنین میگیم نه خیلی مهم بود! آقا با برادرش پارتی بازی نکرد .من اینقدر انصافا ادم خوب میشناسم تو این مملکت که با برادرش پارتی بازی نمیکنه ، انصافا حاضر نیست یه قرون از بیت المال تو جیب خودش یا برادرش بره . اینکه اوج عدالت امیرالمومنین نیست، اوج عدالت حضرت رو هم بخواید آدرس بگیری خیلی بالاتر از این حرفاس که گاهی آدم مثالاش رو تو بچه مذهبیا میزنه تعجب میکنن میگه نه آقا مگه میشه اینقدر دیگه! یک برخورد صرفا کاربردی اون هم در سطوح پایین در ارتباط با ظهور حضرت داشتن در ارتباط با حضور حضرت داشتن در ارتباط با حکومت حضرت داشتن یکی از آفاتی ست که جامعه مومنین نازنین ما باید از این آفت بگذره .

خب آقا عدالت برقرار کردن ثم ماذا؟ بعدش چی؟ برای چی میخوان عدالت برقرار کنن آقا؟ برا ی اینکه ما راحت باشیم .اگه میخوای راحت باشی برو تو بهشت! درحالیکه شما میدونید مشکلات بازم بعد از ظهور بخشیش باقی خواهد ماند. این رو حضرت امام می فرمودن. بحث راحتی ما نیست ، راحتی البته بیشتر خواهد شد. ولی مهم اینه که ظهور بستری میشود برای ؟

اصلا وجود آقا امام زمان و ارتباط تو با آن شخص نازنین و معرفت به او برای؟ برای این است که تو معتاد نشی؟ برای اینکه تو قاتل نشی؟ امام حسین تو کربلا به شهادت رسیده ، هیجانش من و تو رو بگیره نریم تو مجالس هیجان انگیز اونجوری؟ این خیلی نگاه حداقلیه. این اصلا بَده! من راحت بگم ها! مسئولین مملکتی هم میخوان برنامه ریزی کنن باید برنامه ریزی کنن برای سقفها! فیلم میخوان بسازن برای سقفها فیلم بسازن. فیلم اگه بسازن برا ی اینکه جوونا نرن معتاد بشن، سقف این فیلم اینجوری باشه خود این فیلم فاسد کننده س!

..............

هیچ وقت نماز اول وقت خوندی برای اینکه یه کاری بکنی از جنس کارهای مهدی فاطمه . برای علاقه مند تر شدن و عارف تر شدن و مقرب تر شدن به وجود حضرت. باید کارهایی از جنس کارهای حضرت بکنی. نماز اول وقت بخونی به این هدف . که آقاتو بهش مقرب بشی. تو هم داری به نمازت حداقلی برخورد میکنی . میگی نماز بخونم جهنم نرم . اگه تو نعوذ بالله زبانم لال مثل من بیچاره نماز میخونی برای اینکه جهنم نری من و تو هم جنایتکاریم! شکر نعمت به اینه که هدف نعمت دانسته بشه . مناجاتیان کسانی هستن که میگن رَبَّنَا مَا خَلَقْتَ هَذا بَاطِلاً. حالا جالبه تو این آیه قرآن میگه خدایا تو اینا رو به بطالت نیافریدی. بیهوده نیافریدی. نمیگه برا چی آفریدی. چون گفتنی نیست . فقط خدا میتونم داد بزنم بگم تو اینا رو بیخود نیافریدی. پس برا چی آفریدم بگو! بگه میمیره. بگه قالب تهی می کنه. اونقدر این هدف عظمت دارد که بر زبان نمی آید. بخواد جاری بشه روحش هم از بدن خارج میشه. فقط میتونم بگم خدایا اینا باطل نیست! یعنی حالیمه چیه بزار ازش حرف نزنم ، نمیشه ازش حرف زد! اون هدف بلند! آقا بیان بعد چی میشه؟(26:14)

.........

(47:27) بناست ظهور رخ بده ماها آرام بشیم که بتونیم خدا رو ببینیم ، تسبیح خدا بگیم درسته؟ میدونی کیا میتونن آقا رو برگردونن؟ آی منتظران آقا ،آی اونایی که آقا به شما التماس دعا گفته ، امشب داشتی میومدی کسی بهت التماس دعا نگفت؟ من گرفتارم یه دعا هم امشب برای ما بکن. اسمس برات نرسیده دعا بکنی؟ به خدا اگه آقا میتونست اسمس به شما بزنه ها، اگه خدا اجازه میداد به همه تون یه اسمس میداد می گفت برا من دعا کنید. دور هم جمع میشید برا فرج من دعا کنید. هیچ وقت بچه نمی فهمه مادر چقدر دوست داره بچه رو در آغوش بگیره.هیچ وقت نمی فهمه و امام رضا فرمود رابطه ما به شما مثل رابطه مادره با طفل شیرخوارش.طفل شیرخوار هیچ وقت نمی فهمه هیچ وقت نمیتونه بفهمه . یابن الحسن من هیچ وقت نمیتونم بفهمم تو چقدر دوست داشتی الان تو جلسه ما بشینی میان ما. هیچ وقت من نمیتونم اینو بفهمم. لذا هیچ وقت دلم برای تو نمیسوزه ، همیشه دلم برای خودم میسوزه. الان رفتی خونه تون بهت بگن مقام معظم رهبری زنگ زده بود گفته بگید فلانی برا من دعا کنه میگی من؟! من دعا کنم برا آقا؟! آقا امام زمان سفارش کرده دعا کنید برا من . باور نمی کنه ، میدونی کیا میتونن برگردونن آقا رو؟ که به این تسبیح در زمان ظهور ، به این اوج بیشتر احتیاج داشته باشن. نماز الان رو قبول نداشته باشن میگن آقا بیاد بهتر نماز میخونیم. نمازمون خوشگل تر میشه . عدالت مقدمه است، تو مقدمه نمون، این جواب کوتاه.

جواب بلندشو بگم.

رفقا میدونید این تسبیح خدا نتیجه ی دیدار خداست و نتیجه ای که از جان انسان سرچشمه میگیره. این تسبیح سرایت میکنه به اولین چیزی که اثر خودشو نشون میده چیه؟ مگه بقیةالله الاعظم وجه الله نیست؟ عین الله نیست؟ اذن الله نیست؟ زیارت مهدی فاطمه مایه ی آرامش قلب مومنین است . این زیارت چه ضرورتی داره؟ همون ضرورتی که تسبیح داره. یه دفعه ای کارت به جایی میرسه که باید چی بشی؟ آقا بیاد تا ظلم نشه؟ تا قاتل نیاد؟ تا.. نه! برای اینکه آقا رو ببینیم، وجه الله الاعظم! وجه الله هه.

وجه الله یعنی چی ؟ مگه تو قرار نبود خدا رو ببینی بگی به به! خدارو که نمیشه دید. برای دیدن خدا چی انسان رو تسکین میده؟ حرفای نشنیدنی بگیم. وجه الله! اونوقت یه دفعه طرف احساس ضرورت میکنه آقاشو ببینه. احساس ضرورت میکنه آقاشو ببینه .هرکی ازش میپرسه حالا چرا میخوای آقاتو ببینی؟ خب کارتو بکن هرکی بهش اینو بگه اون نمی فهمه . من برای چی باید آقامو ببینم؟ میخواد بگه به به !رزقشه!حقشه! آقا ما خیلی چیزها رو دوست داشتیم بهمون نرسیده تو دنیا تو هم حالا آقاتو دوست داشتی... تو غلط کردی خیلی چیزا رو دوست داشتی تو خودتو به حیوانیت کشوندی خیلی چیزارو دوست داشتی من اگه آقامو دوست دارم من حقمه! من سرجای خودم هستم تو اگه هرچی رو دوست داری بهش نرسیدی خودتو به لجن کشیدی نباید بهت بدن ولی من اگه آقامو دوست دارم باید بهم بدن. میگم خدایا نَشْکُو إِلَی فَقْدَ نَبِیِّنَا وَ غَیْبَةَ وَلِیِّنَاخدایا آقام کو؟ با صدای بلند میگم من شکایت دارم آقام کو؟من حقمه. من وقتی که میگم خدایا مهدی فاطمه کجاست ؛ ملائکه همه سراشونو میندازن پایین آروم به خدا نگاه میکنن یعنی ببین خدا جواب نداری بدی. راست میگه!

ما که ندیدیم شنیدیم اگه کسی واقعا روحش به این بلندی برسه که برا چی زنده است روزیش اینه که آقاشو ببینه اصلا نمی تو نه نبینه سر هفته آقاشو زیارت میکنه آقا دستشو میگیره میگه چطوری عزیز من!

علی بن مهزیار خودشو کشت سالها حج به اون سختی رفت آقا رو ببینه نتونست آخر ناامید شد گفت دیگه نمیرم آقا به من نگاه نمی کنه همون سال تو خوابی رویایی بهش خبر دادن بیا بیا قهر نکن این دفعه آقاتو می بینی. با سر این دفعه رفت .دیوانه بود آقا بهت وعده دادن بیا بهت میگن اونوقت راه رفتنت چه جوری میشه. رفت تو صحرای عرفات .امام زمان دارم هوسشو تو دلای اینا میندازم بیا که بعد یه جوری فکر اینا رو بکن مشتریات زیاد شدن .تو صحرای عرفات گیر کردی سرگردون, هرکی بهت نزدیک میشه میگی الان کسی میخوان بهت ادرس بدن پیغام آقا رو بدن .یه وقت یه دست رو شونه ی علی بن مهزیار خورد .علی بن مهزیار آقات تو اون خیمه است دیگه تا اون خیمه چجوری رفـــــت خدا میدونه. پرده خیمه رو چجوری بالا زد خدا میدونه .چجوری مقابل آقا نشــــست خدا میدونه .چشماشو تو چشمای آقا چجوری دوخت خدا میدونه .فقط خدا میدونه متی ترانا و نراک. کی میشه که همدیگه رو ببینیم .شماهم مشتاق شدید آقا رو ببینید؟نرید آقاجون تو خیمه ش !برحذر باش که سر می شکند دیوارش !علی بن مهزیار که رفته دیدی چی شد؟ نرو آقا جون چیکار داری !بگو من انقدر زیبائیهادارم تو دنیا بهش بپردازم .

تا نشست پیش آقا میدونی آقا چی فرمود؟مثل یه آدمی که ناراحت هست رفتارش یه جوریه با تامله .حضرت بلافاصله فرمودند علی بن مهزیار دیر اومدی سراغ ما!من اگه جای علی بن مهزیار بودم مرده بودم .علی بن مهزیار برنگشت بگه که آقا خب من که پدرم دراومد شماراه نمیدادید.گفت آقا اگر آدرس داشتم زودتر میومدم.همینم جوابش قشنگ نبود آقا فرمودند اگه بهتر بودی زودتر بهت آدرس میدادیم.ما که احتمالشم نمیدیم آقا امام زمان منتظر دیدار ما باشه.زیارته دیگه!
لااله الا الله .

غرض از ظهور آقا چیه؟زیارتش کنیم دیگه.زیارتش کنیم .ما نیاز داریم آقامونو ببینیم .وجه الله رو ببینیم.خوب خوبان عالم.خوبترینها.دلمونو خالی کردیم همه رو بیرون کردیم جای آقا خالیه دلمون داره میترکه.هرکی خواسته بیاد تو قلب ما جا پیدا کنه گفتیم نه .بیا برو بیرون اینجا جای کسیه!

گاهی خدا بهمون شادی داده ببینه ما چیزی رو دوست میداریم ؟شادی اومده گفتیم صبر کن چیه میخوای تو دل ما بشینی؟تو دل جا نداریم همین بیرون بشین.غم اومده.لطمه خوردیم غم اومده بشینه تو دل ما به غم گفتیم صبر کن دردی غصه ای درد بی درمونی باشه تو دل ما جا نداری.بیرون وایستا!من که آدمی نیستم برا تو بمیرم که! بیماری مهلک سرطان بیاد ..برو غصه تو که جاش تو دل من نیست!این دل جای کسی دیگه است .هی جاروب کردیم امروز صبح دلو.هی گفتیم آقامون میاد.هی هر شب دلو جارو ب کردیم گفتیم آقامون میاد. هی گفتیم استغفرالله ربی و اتوب الیه آقامو بیاد.اونم چه آقایی.آقای من عزیزمن تو بهشت همه ی چشمهامون باز میشه و همه ی اولیاء خدا هم همه ی نور خودشون رو وهمه ی زیبایی خودشون رو به نمایش خواهند گذاشت .در بهشت که جای هیچ پرده پوشی نیست همه چیز به عیان دیده می شود مهدی ما آقای ما مولای ما در بین همه ی اولیاء خدا مانند طاووس است در بین همه ی پرندگان زیبا رو.طاووس چه پرنده ی ممتازیه .اساسا امام زمان یه دلبری عجیبی داره من نوکر شما هستم امام زمان, من از شما خیلی معذرت میخوام .صدقه سر این بچه ها یک گرد کفشی از همین علاقه مندا رو خودتم رو سر من بتکون ولی رفقا اگه شما همتون اینجا جون بدید در عشق آقا اصلا هنر نکردید آقا خیلی دلبره.بهتون بگم ها.آقا خیلی دلبره .

عاشورا خودتو بکشی برا امام حسین میگم هنر نکردی حسین خیلی تیغ بهش زدن الانم خودتو بکشی برا امام زمان میگم هنر نکردی اقاخیلی خوشگله.آقا همونه که میشه ندیده براش مُرد.دیدی؟ براش گریه می کنی ندیده!دلو خالی نکرده!حالا گوشه ی دلتو یه بار رد شده پر زده دیده خونه پره رفته! یه جای دق البابه ,در خانه ی دلتو آقا در زده داره می کشتت .آقا اتیشه .

آقای ابوترابی به بنده می فرمودند که با حاج آقا فخر رفته بودیم داشتیم تو شهر راه می رفتیم یه دفعه ای وایساد گفت اینجا کجاست؟این حسینیه این خونه چیه؟گفتم چطور شما که تو این شهر نیومدی گفت اینجا چیه؟ گفتم شما چیزی فکر میکنی بگو من توضیح میدم .گفت اینجا نمیدونم کجاست ولی روی کُنده های در جای دستای مهدی فاطمه است اینجا آقا اومده .میگه خبر نداشت من بهشون گفتم بله اینجا جاییه که مردم که میخوان متوسل به حضرت بشن اینجا میان گریه می کنن اینجا خیلی یا صاحب الزمان میگن .گفت آقا اومده!آقا اومده!آقا دست رو چوب میگذاره ها.رو چوب رو سنگ میزاره اثرش تا سالها میمونه .بابن الحسن دست به دل من امشب بگذار.

این کلمه ی امیرالمومنین رو میشناسی؟امام زمان با این عظمت.اگه خواستی امام زمانت رو شعله ور شدنش رو ببینی پیشش بگو یا علی.علی بن ابی طالب رو میشناسی عظمتش رو ؟پیغمبر بهش میگفت فدات بشم.

یک کلمه بگم یواشکی .کسی نشنوه که فاطمه زهرا مثل پروانه فداش شد و دورش گشت به خاطرش کتک خورد گفت حقمه.حقمه علی هرکی تورو دوست داشته باشه همینه نتیجه ش.من شکایت ندارم. این علیه.این علی درباره ی امام زمان تو میدونی چی میگفت ؟أومی بیده الی صدره اشاره میکرد با دستش به سینه ش .دستشو میگذاشت رو سینه ش.علــــــــــــــــــــــــی.میگفت: ها شوق الی رویته .چقدر دوست دارم ببینم مهدیمـــــــــــــو .اه اه چقدر دوست دارم مهدیمو ببینم .آقا تو کی هستی چیکار کردی؟

پیغمبر با بشارت اومد خونه ی فاطمه ی زهرا صدا زد فاطمه ی من خسته ای؟فاطمه ی من میخوای حرفی بزنم شاد بشی ؟فاطمه ی من میخوای یه حرفی بزنم احساس ارامش بکنی؟چی بابا بگو.فرمود ابشر بشارت بده مژده بده فاطمه .چی بابا بگو؟ابشری فان المهدی منک مهدی پسر توئه.

سلمان فارسی میگه از پیامبر پرسیدم یا رسول الله .منم پای رکاب مهدی شما زنده میشم؟سلمان پای رکاب پیغمبره!سلمان آدم درستیه.اسلمان منا !میگه پرسیدم منم پای رکاب مهدی شما زنده میشم؟رسول خدا یه نگاه کرد فرمود :بله سلمان توهم جزء کسانی هستی که زنده بشی پای رکاب مهدی. میگه من از اینکه دیدم مهدی رو می بینم یه روزی دیگه برام فرقی نمی کرد تا آخر عمرم روزها چه جوری بگذره سخت بگذره یا آسون تا آخر عمر هیجان این خبر منو می کشت.

یه کمی به این آقا نزدیک بشید یه کمی.بعد ملائکه آقا بفرماید چکار داری بگی هیچی میخوام آقا رو ببینم .حداکثری باشید تو هدف.مگه من میتونم؟من خوراکم رویت خداست و به به گفتن به خداست .او وجـــــــه الله است .وجه خداست .تجلی خدا دراوست.اون از یک نوع مخصوصه.

عبارتهای آخرو بگم.لذا این زیارت بقیه الله رو من نمیخونم شما میخوای تو دلت زیارت نامه بخون. آدم میمیره این زیارت نامه رو بخونه .هرباری که گزارش بدم میخونم.نه این که من الان بخوام به حضرت خطاب قرار بدم شما الان میخوای با حضرت خطاب قرار بدی اشکال نداره

السلام علیک یا حجةآلله سلام بر تو این حجت خدا .السلام علیک فی آناءلیلک و اطراف نهارک سلام بر لحظه لحظه ی روزها ی تو و بر لحظه لحظه های شبهای تو .این همون ترجمه ی سبحان الله است.نوع ولایی سبحان الله است .زیارت جامعه رو دیدی؟هی میگی سلام سلام بر اهل بیت.سلام بر شما.شما چقدر خوبیدو موالی لا اقصی فلا لکم .لا ادرک من المدح کنهکم.نمیتونم همه ی خوبیها رو بگم .یک ساعت میشینی زیارت میخونی غرض اینه .نه این که زیارت بخونی آدم بشی .غرض آدم شدن, این زیارته..

بعد یک دفعه ای شروع میکنه دیوانه وار.السلام علیک حین تقوم سلام به تو هنگامی که می ایستی السلام علیک حین تقعد سلام بر تو وقتی می نشینی اقای من.السلام علیک حین تقرأ سلام بر تو وقتی قرائت می کنی قران رو و تبین وقتی قران رو تفسیر می کنی چه اتیش به دل افتاده ای بوده چه اتیش به جون گرفته ای بوده که این زیارت نامه رو درست کرده .انگار دیده یه بار آقارو. السلام علیک حین تصلی و تقنت سلام بر تو وقتی نماز میخونی.سلام برتو وقتی قنوت می گیری.سلام بر تو.چقدر زیباست این لحظه ها. السلام علیک حین ترکع وتسجد سلام بر تو وقتی که رکوع میری سلام بر تو وقتی که سجده میری.السلام علیک حین تهلل و تکبر السلام علیک حین تحمدو تستغفر السلام علیک حین تسبح و تمسی وقتی که صبح چشمای قشنگتو باز می کنی آفتاب به عشق چشمای تو که باز میشه طلوع میکنه .سلام برتو وقتی که شب میشه تنها میشی .به سینه ی تقوایی خودت مراجعه می کنی .یک زیارت نامه میشه غرض زندگی غرض خلقت .تو بهشتم آخرش اینجاست.منتهی زیارت نامه رو به ما دادن . همین الان بخون مثل سبحان الله که هنوز خدا رو ندیدی .بگو عیبی نداره بگو میگن سبحان الله .از قول انبیاءالهی بگو. بگو خدایا میگن تو خیلی خوبی.

چقدر زیباست این دیدار. کلام رو تمام کنم. این دیدار زیباست تا حالا فقط توصیف کردیدا. هیچ توصیه ای برای ما نداری؟ نه به خدا.توصیه ای نداریدما بچه های خوبی بشیم .دلمونو از غیر خالی کنیم تا آقا ان میرسد مجلس در خانه جا ندارد میاد مراجعه میکنه می بینه دل پره دیگه نمیاد نمیگی آقا بچه های خوبی باشیم دلمونو از غیر خالی کنیم تا او بیاد؟ نه آقا فایده نداره .من اگه بنا باشه توصیه بکنم به خود آقا توصیه می کنم میگم آقا جون دل ما خونه ی خودته مستاجرآوردیم بیرون نمیره بیا بیرون کن خودت بیا بشین.من اگه بنا باشه به کسی توصیه کنم به خود آقا میگم به خودمون که فایده نداره حداقل من که از خودم ناامیدم .آخه نمیشه که تو یک سخنرانی هیچ توصیه ای نداشته باشه .چرا من یه توصیه می کنم .در بین امامان ما یه امام هست معرفتش زیاد معرفت نمیخواد محبتش هم زیاد دل نمیخواد آدم قلوه سنگ هم تو سینه ش باشه این آقا وارد میشه اینقدر این آقا رو سنگش زدن با سنگ بلده چجوری برخورد کنه این آقا رو به سر بریده ش هم سنگ می زدن با سنگ اشناست از این آقا جدا نشیم اگه دیدی آقا امام زمان تو دلت نمیاد دلت سنگه این سنگ رو ببر پیش حسین بگو حسین یه سنگ دیگه اوردم برات این سنگ دلمو آب کن فرمودن امشب شب نیمه شعبان همه بیان زیارت حسین انگار مهدی فاطمه جشن تولد خودش رو کربلا میگیره الان میدونید چند میلیون آدم تو کربلان ؟ تو بین الحرمین؟ اونجا دارن میکشن خودشونو تو بین الحرمین جا بشن!شما چرا اینجا نشستین ؟ آتیشت بزنم؟لیاقت نداشتی امشب کربلا باشی؟تو که بچه ی خوبی بودی که ..دوست نداشتی کربلا باشی؟ حاجت روا نشدی؟میدونی اگه الان کربلا بودی چی میشد؟میدونی اونجا اگر صورتت رو رو خاک می گذاشتی .بین الحرمین بیای همونجا برات میخوندم اگه امشب کربلا بودی صورنتو می گذاشتی زمین میگفتی یابن الحسن به حق این خاکی که حسین با صورت رو این خاک افتاد .تموم بود کارت دیگه.آقا بغلت می گرفت.

فرمودن شب نیمه شعبان بیاید کربلا .ما که دستمون به کربلا نرسید یا اباعبدالله اینا همه دوست داشتن بیان کربلا من میدونم شما بخیل نیستی قلب اینا هم از سنگ نیست سنگ ها رو به سوی تو پرتاب نمیکنن زیر پاهای تو گذاشتن قدم بگذار به قلب نورانی و نازنینشون

تا اینجا همش خودخواهانه شد تمنا هی آقا بهمون بده به ما نگاه کن . ببین همش هی میخوایم بگیریم من نگفتم هی تصاحب کنیم که .گفتم تحسین کن .بگو به به . یه چیزی برا اونا بگو برو. چیزی نگیر .هی نگیر.بگو یابن الحسن سلام بر تو وقتی که نماز میخونی.آقا خیلی قشنگ نماز میخونی. بعد آقا برگرده بگه خب بعدش.هیچی خیلی ممنون. خب چی میخوای؟ هیچی فدات بشم الهی قربونت برم الهی همین.چیزی من نمیخوام.من وقتی ببینم تو هستی دیگه هیچی نمیخوام.همه ی خواسته ی من همینه که تویی. همین که تو هستی.این خیلی سخته اما کربلا خیلی آسونه.من یه روضه که برات میخونم همه ی حاجاتتو فراموش میکنی. دیگه تو لحظه ی روضه نمیگی حسین جان چیزی به من بده.تو لحظه ی روضه آدم میشه برای حسین.تا حالا هی میگفتی حسین به من نگاه کن حسین منو از جهنم نجات بده حسین منو پاکم کن همچی که روضه خونی شروع میشه تو میشی برای حسین تو آب میشی برای آقای خودت

لا اله الاالله

چه روضه ای از کربلا امشب بخونم.هرکی میره کربلا در روایت داره که شاد به سوی خانواده ش بر میگرده اینقدر من جوونا رو دیدم روزای آخر که میخوان برگردن اینقد شادن بعد ناراحتن که شادن.یقه ی منو گرفته بود بین الحرمین میگفت حاج آقا من گریه م دیگه نمیادگفتم نترس عزیزم تو آدم بدی نیستی گفت من چه جنایتکاریم من گفتم خودمو میکشم اینجا.گفتم روزای اول که اتیش داری گفت بله ولی الان که دارم میرم هیچ غمی تو دلم نیست گفتم اینا سنت شونه هرکی بیاد زود نوازشش می کنن آرومش می کنن گفت ولی من دوست دارم برای حسین بمیرم گفت یه روضه براش بخونم . گفتم هرکی از کربلا میره خودشون فرمودن که بار غمو از رو دلش بر میدارن.فقط زینب بود هرچی غم بود سوار بر دلش کرد.فقط زینب بود.اونم تازه حق نداشت گریه بکنه.اینقدر حسین گفت گریه نکنی ها.اونطرف دشمنه گریه نکنی. اینجا بچه ها دق می کنن تو بغلت گریه نکنی ها.هی گریه نکرد. هی گریه کردن بغل گرفت بچه ها رو هی گریه نکرد اومدن مدینه همه گفتن زینب گریه کن زینب مات یه گوشه نگاه میکرد گریه نمی کرد.دیگه گریه نکرد یا صاحب الزمان مگه نگفتی اگه میخواید منو صدا بزنید به یاد عمه ام زینب بیفتید گفتن زینب رو ببرید جایی که غمها فراموشش بشه کوچه پس کوچه های مدینه رو یادش بره از کربلا زینب رو اوردن مدینه فکر کردن مدینه بهتره! تو مدینه زینب چیزایی دیده مردم که شما خبر ندارید.زینب رو بردن تو یه باغی . کنیز حضرت زینب میگه دیگه امیدوار بودیم دست خانوم زینب رو گرفتیم تو این باغ یه کمی حال و هوا عوض بشه دیگه اینجا آثاری از در و دیوار و کربلا و اینها نباشه همچین که خانم داشت قدم میزد یه دفه دید وسط باغ یه نهر کوچک آب داره روان میره روزها می نشست کنار نهر اب خیره خیره به آب نگاه می کرد کاش میتونست یک کلمه بگه فدای لب تشنه ت حسین

علی لعنةالله علی القوم الظالمین.






 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 30 آبان 1391برچسب:,

] [ 11:2 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه