پیش بینی سقوط غزه با جنایات وحشیانه اسرائیل....( آقا کجایی....بیا...)

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

بارسوايي های آمريكا و اسراييل و سقوط غزه با جنايات وحشيانه اسرائيل ، جمهوری اسلامی كانون توجه جهانيان خواهد شد.

همه می دانند که این نظام مقدس بلای جان نظامهای خودکامه و سردمداران جنایتکار آمریکا و اسرائیل غاصب در این دوران طلایی قبل از ظهور منجی عالم و بشارت دهنده به قلبهای صاف و مستعد جهانیان و انذار دهنده به مستکبران شده است ، در واقع جمهوری اسلامی ایران یک فرصت طلایی قبل از ظهور انسان کامل حجه ابن الحسن العسکری امام مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف برای منتظران آن حضرت در جوامع شیعی بوده و میباشد تا در این فرصت با مراقبت بیشتر و پاک نمودن زنگارها و گردوغبارهای دنیوی از دلهای خود با آمادگی کامل به استقبال ظهور امام خود بروند .

به جهت پاسخ به سؤالات مکرر در مورد نویسنده وانگیزه ذکر پیش بینی ها ویا حذف برخی از آنها از مدتی قبل ، بزودی زندگی نامه کامل نویسنده وچگونگی رسیدن به این مطالب همراه با توضیحی از علم ارزشهای عددی حروف قرآنی وابجد کبیر وبخشی از پیش بینی های علمی بسیار شگفت از آینده جهان ومعجزات قرآن کریم را در سایت خواهید خواند.

هر چند این علایم خود اظهر من الشمس میباشد که نیازی به قرائن و دلایل بطریقه غیر معمول و غیر عادی ندارد و نگارنده این سطور به کسانی که ذره ای به این حقایق شک و شبه ای دارند توصیه مینماید به نفس خود مراجعه نمایند و علت عدم توفیق و فهم حقایق و ارزشها را در خود جستجو نمایند . اعرف الحق تعرف اهله - حق را بشناس اهل حق را خواهی شناخت.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 29 آبان 1391برچسب:,

] [ 10:12 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه