محبت حسین(ع) زمینه ساز ظهور است / منتقم خون حسین(ع) در راه است!

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

عاشورای امسال هم شاید با غم بزرگ همیشگی به پایان برسد ، اما شیاطین اطمینان ندارند که تا عاشورای بعد فرصت داشته باشند ، شاید عاشورای آینده عاشورای قیام و انتقام باشد ، از این رو بدون شک با تمام توان به میدان خواهند آمد ، نشانه های تحقق وعده بزرگ الهی به خوبی آشکار شده است و اهریمنان آن را زودتر از دیگران دریافته اند ، فرصت زیادی برای دشمنان وجود ندارد ، اگر دست روی دست بگذارند نابودیشان قطعی ست ، لذا این بار با تمام توان به میدان خواهند آمد ، چون چیزی برای از دست دادن ندارند ، این بار نقاب انداخته با چهره واقعی و وحشتناک خواهند آمد. یاران حق آماده باشید ، فتنه ای بسیار بزرگ در راه است...

 

لحظات ، لحظات تاریخی آستانه ظهور است ، شیطان با تمام توان به میدان آمده است ، تا با گسترش ظلمت و تاریکی بار دیگر جهان را مسخر کند و نور هدایتگ امام زمان، همچنان در حال جذب دلهاست تا بساط ظلمت را برچیند . از یک سو ، تاریکی گناه نه تنها دلهای اکثر ساکنان کره زمین که حتی در سرزمین یاران امام زمان(عج) دلهای بسیاری را فراگرفته است ، جاذبه مادیات و غبار گناه آنچنان ارواح انسانها و حتی برخی مومنین را فراگرفته که توان دریافت و بازتاب هر نوری را از دست داده اند ، و از سوی دیگر نور انسانیت و معرفت و حقیقت و محبت و معنویت و زیبایی الهی ، جانهای بسیاری را شیفته خود کرده است حتی در سرزمین شیطان بزرگ. جنگی بزرگ میان نور و ظلمت در جریان است ، میان ابلیس و حجت حق.

دلهای بسیاری در جهان هستند که با رسیدن به بن بست مادیات مشتاقانه به دنبال نور معنویت و فطرت می گردند ، و انسانیت گمشده ی خود را جستجو می کند و به دنبال سرچشمه زلال معنویت اند تا عطش جان الهی خود را فرو نشانند . ظلمت دوری از حق و حقیقت فطرت بسیاری از انسانها را آزرده است و چشم انتظار تحولی بزرگ در جان خود و جهان هستند . تشنگی بشر به اوج رسیده .آیا هر روز در گوشه ای از جهان حتی در اروپا و آمریکا شاهد تجمعات اعتراضی در طلب عدالت و صلح نیستیم که به خشونت کشیده می شود؟ هرچند در سرزمین یاران حق ، عده ای تمایل به تاریکی یافته اند اما فرصت تجربه یک دوره دیگر تاریکی وجود ندارد ، زیرا این تجربه تلخ ممکن است به سیطره درازمدت شیاطین منجر شود ،

جهان لحظات حساسی را سپری می کند ، نفس ها در سینه حبس شده است ، ظلمت دوباره یا نور و روشنایی جاویدان؟

درگیری نور و ظلمت به شدت ادامه دارد که ناگاه نوری عظیم تابیدن می گیرد ، کاروانی از ورای تاریخ می آید و خورشید حسین(ع) بار دیگر طلوع می کند ، درخشان تر از همیشه ، نور عشق و محبت ، شیاطین را به عقب می راند ، دلها در نور حق از طلسم ابلیس رها می شوند و جانی تازه می گیرند.خداوند نور الهی خود را تمام و کمال خواهد کرد و این نیست مگر به مدد نور محبت امام حسین ع که “ان للحسین محبت مکنونه فی قلوب المومنین” . محبتی که قلب ها را شفا خواهد داد و چراغ هدایتی خواهد بود در انتخابهای بزرگ آخر.

رویش ها به سرعت آغاز می شود و بسیاری از ریزش شده ها بازمی گردند نور حسین می تابد و کسانی را دستگیری می کند و نجات می دهد که باورش برای همه سخت است ، در برابر زیبایی و جاذبه حسین(ع) افسون و جادوی شیاطین باطل می شود ، جاذبه مهر حسین(ع) دلهای دور را هم با خدا آشتی می دهد ، و از ذلت گناه می رهاند ، شور عظیم محرم دوست و دشمن را متحیر میکند ، راز بزرگ این شیدایی عجیب و شور و جنون در چیست ؟

منتقم خون خدا در راه است ، آماده باشیم!

عاشورای امسال هم شاید با غم بزرگ همیشگی به پایان برسد ، اما شیاطین اطمینان ندارند که تا عاشورای بعد فرصت داشته باشند ، شاید عاشورای آینده عاشورای قیام و انتقام باشد ، از این رو بدون شک با تمام توان به میدان خواهند آمد ، نشانه های تحقق وعده بزرگ الهی به خوبی آشکار شده است و اهریمنان آن را زودتر از دیگران دریافته اند ، فرصت زیادی برای دشمن وجود ندارد ، اگر دست روی دست بگذارند نابودیشان قطعی ست ، لذا این بار با تمام توان به میدان خواهند آمد ، چون چیزی برای از دست دادن ندارند ، این بار نقاب انداخته با چهره واقعی و وحشتناک خواهند آمد. اما در کشور امام زمان عج ، فتنه ها با ظواهری دینی و مذهبی و با فریبکاری بیشتری به پا خواهد خواست تا نور حق را خاموش کند و ازین روست که امتحان آخر بسیار دشوار خواهد بود .

 

یاران حق آماده باشید ، فتنه ای بسیار بزرگ در راه است ، فتنه آخر ، فتنه آستانه ظهور ، غربالهای شدید آخرالزمان ، غربالهایی که به فرموده ی امام علی(ع) برخی بزرگان هم در آن سقوط می کنند ، باید مهیا شد ، از همین طلوع محرم ، برای نبردی بزرگ و همچون یاران حسین(ع) لبخند برلب ، چرا که سرانجام این رویارویی عظیم بسیار شیرین است ، طلوع امام آخر…

عظیم ترین عاشورای تاریخ فرا رسیده است ، حسین زمان(عج) در راه است ، یاران حق همه مهیا و گوش بفرمان علمدار عصر ظهور .دعاکنیم آنان که علمدارعصر ظهور را گم کرده اند در این لحظات آخر در بیابان بلا نمانند و به سوی اردوگاه حق بیایند. و دعا کنیم دستان مبارک علمدار کربلا دستمان را بگیرد و به کاروان عاشورائیان برساند ، زیرا نبرد آخرین در راه است.

ترس و وحشت مدتیست در اردوگاه شیاطین آغاز شده است ، نه راه پس دارند و نه راه پیش ، دره نابودی در پیش دارند و ذوالفقار مهدی در پس ! جز آغاز تهاجمی بزرگ هیچ راهی برای آنها متصور نیست.

آخرین و بزرگترین فتنه بشر در راه است ، و پس از آن ، به لطف خدا آغاز دورن طلایی حیات بشر در کره زمین. حیاتی پاک و طیب که در آن همه انسانها طعم خوش عدالت و محبت الهی را خواهند چشید.

قدر عاشورا را بدانیم ، شاید منتقم خون حسین(عج) یاران خویش را در این روز عظیم برمی گزیند.







نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 25 آبان 1391برچسب:,

] [ 23:24 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه