این نسل نابودی تمدن غرب را خواهد دید! بیداری اسلامی تشکیل تمدن درخشان اسلامی را در پی خواهد داشت

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

در حالی که منطقه خاورمیانه از بحرین و عربستان تا یمن و عراق و سوریه و مصر در آستانه حوادث بزرگ و تاریخی قرار دارد و در حالی که دشمنان در نظر دارند آتش فتنه سوریه را همچنانکه روایات شریف پیش بینی فرموده اند به سمت عراق و ایران گسترش دهند و این اقدامات شیطانی را عملاً آغاز کرده اند ، و در حالی که زمزمه دخالت جهانخواران در سوریه شدت گرفته و خط مقاومت نیز علناَ به صحنه آمده است و هرلحظه احتمال آغاز تحولات بزرگ وجود دارد ، بشارتهای مکرر ولی امر مسلمین(مدظله) رنگ و بوی دیگری به تحولات جاری داده و پیش بینی روایات پیرامون تداوم و فرجام روند کنونی منطقه و جهان را تداعی می کند.

 

در حالی که هنوز دو روز از بیانات مهم و بشارتهای مبارک امام خامنه ای(مدظله) در اجلاس جهانی علماء و بیداری اسلامی نمی گذرد ، معظم له امروز نیز در جمع شاعران و مداحان اهل بیت(ع) و در سالروز میلاد فرخنده بی بی دوعالم حضرت زهرا(س) با بیان اینکه زوال تمدنها مانند سر بر آوردن آن، امری تدریجی است که در مورد تمدن غرب در حال وقوع است فرمودند :

 

 

 

 

گمان نمی کنم زوال تمدن غرب از چشم این نسل یا نسل بعد دور بماند

البته با توجه به شواهد و قرائن دیگری که در بیانات معظم له در گذشته وجود دارد می توان گفت که ایشان این زوال و نابودی را بیشتر در نسل کنونی می بینند و تحقق وعده بزرگ الهی در نابودی مستکبران و حاکمیت مستضعفان را در دوره کنونی پیش بینی می فرمایند :

علما و روشنفکران و سیاستمداران دنیای اسلام درس وحدت و یکپارچگی را برای ملتهای خود تکرار کنند و جوانان بالنده این نسل را برای رویارویی با حوادث بزرگ و به دوش کشیدن بار امانتی سنگین و شالوده ریزی امت متحد و یکپارچه اسلام آماده سازند.


قسمتی از پیام مقام معظم رهبری(مدظله) به مراسم حج سال

 

 

 

 

 

 

من تردیدی ندارم که آینده متعلق به اسلام است ، آینده در قلمرو اسلام است و شما جوانها ان شاالله آنروزی را که پرچم اسلام در تمام این مناطق به اهتزار دربیاید و یک مجموعه ی متحد اسلامی مقتدر و باعزت تشکیل بشه ، اون روز رو شما خواهید دید به توفیق الهی!

 

 

 

انقلاب اسلامى تواناست. آن قدرتى و ظرفيتى و انرژى متراكمى كه در انقلاب اسلامى وجود دارد، اين توانائى را دارد كه همه‌ى اين موانعى را كه من گفتم و بسيارى‌اش را هم نگفتم، از سر راه بردارد و آن تمدن ممتازِ برجسته‌ى متعالىِ باشكوه اسلامى را جلوى چشم همه‌ى دنيا برقرار كند؛ و اين در زمان شما خواهد بود، ان‌شاءاللّه به دست شما خواهد بود، با همت شما خواهد بود. هرچه ميتوانيد، خودتان را از لحاظ علم و عمل و تزكيه و تقويت روح و تقويت جسم - همان طورى كه بارها عرض شده - آماده كنيد و ان‌شاءاللّه اين بار سنگين را به دوش بگيريد.

همانگونه که می بینیم معظم له در اوائل دهه 80 و در همزمان با آغاز هجوم مستکبران به منطقه ، خواص جوامع اسلامی را به آماده سازی جوانان نسل کنونی برای رویارویی با حوادث بزرگ و به دوش کشیدن بار امانتی سنگین و شالوده ریزی امت متحد و یکپارچه اسلام دعوت می کنند ، آنچه روشن است کدهای مذکور در فرمایشات معظم له به خوبی به نزدیک بودن تحولات تاریخی منطقه و نقطه عطف حرکت جهانی اسلام و پیچ تاریخی جهان اشاره دارد.

از سوی دیگر معظم له در سفر پربرکت به استان کرمانشاه صریحاً بشارت می دهند که شما جوانها ایام بزرگ حاکمیت اسلام بر منطقه و تشکیل حکومت متحد اسلامی را خواهید دید.

از سوی دیگر معظم له تشکیل تمدن اسلامی را در زمان کنونی و به دست نسل جوان کنونی جهان اسلامی بشارت می دهند و خواستار آمادگی جوانها برای این حقیقت مبارک  میشود.


 

 

 

 

بیداری اسلامی ، تشکیل تمدن اسلامی را در پی خواهد داشت

 

 

 

 

 

 




ولی امر مسلمین در اجلاس جهانی علماء و بیداری اسلامی نیز چون گذشته به  روند بشارتهای مبارک خود ادامه داده و فرمودند :

بیداری اسلامی اگر باذن الله سالم بماند و ادامه يابد، قادر خواهد بود سربرآوردنِ تمدن‌‌اسلامى را در چشم‌‌اندازى نه چندان دوردست، براى امت اسلامى و آنگاه براى جهان بشريت رقم زند.
آنچه امروز در برابر چشم ما است و هيچ انسان مطّلع و هوشمندى نميتواند آن را انكار كند، آن است كه اكنون اسلام از حاشيه‌‌ى معادلات اجتماعى و سياسى جهان خارج شده و در مركز عناصر تعيين‌‌كننده‌‌ى حوادث عالم، جايگاهى برجسته و نمايان يافته است و نگاه تازه‌‌اى را در عرصه‌‌ى زندگى و سياست و حكومت و تحولات اجتماعى عرضه ميكند؛ و اين در دنياى كنونى كه پس از شكست كمونيزم و ليبراليزم، دچار خلأ عميق فكرى و نظرى است، پديده‌‌اى مهم و پرمعنى به شمار ميرود. اين نخستين اثرى است كه حوادث سياسى و انقلابى در شمال آفريقا و منطقه‌‌ى عربى، در مقياس جهانى بر جاى گذاشته است، و خود مبشّر حقايق بزرگترى است كه در آينده اتفاق خواهد افتاد.
بيدارى اسلامى كه سخنگويان جبهه‌‌ى استكبار و ارتجاع حتّى از به زبان آوردن نام آن نيز پرهيز ميكنند و ميترسند، حقيقتى است كه اكنون تقريباً در سراسر دنياى اسلام ميتوان نشانه‌‌هاى آن را ديد. بارزترين نشانه‌‌ى آن، اشتياق
افكار عمومى و بويژه در قشرهاى جوان، به احياء مجد و عظمت اسلام و آگاه شدن آنان از ماهيت نظام سلطه‌‌ى بين‌‌المللى و آشكار شدن چهره‌‌ى وقيح و ستمگر و مستكبر دولتها و كانونهائى است كه بيش از دويست سال شرق اسلامى و غيراسلامى را در زير پنجه‌‌هاى خونين خود فشرده و با نقاب تمدن و فرهنگ، هستى ملتها را دستخوش قدرت‌‌طلبىِ بيرحمانه و تجاوزگرانه‌‌ى خود كرده‌‌اند.
ابعاد اين بيدارى مبارك بسى گسترده و داراى امتدادى رمزگونه است؛ ولى آنچه از دستاوردهاى نقد آن در چند كشور شمال آفريقا ديده شد، ميتواند دلها را به نتائج بزرگ و شگرف آينده به اطمينان برساند. همواره تحقق معجزگون
وعده‌‌هاى الهى

 

 

 

، نشانه‌‌ى اميدبخشى است كه تحقق وعده‌‌هاى بزرگتر را نويد ميدهد.

 

 

 

 

 


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 12 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:28 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه