بشارت نزديك بودن فتح قدس در بيان بزرگان ، شخصيت ها و رسانه ها

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

  در حالي كه خميني كبير بيش از سه دهه قبل از نزديك بودن نابودي رژيم غاصب و فتح بيت المقدس خبر داده بود ، اينك دوست و دشمن با آغاز بيداري اسلامي و تحولات بزرگ در خاورميانه قريب الوقوع بودن اين واقعه ي مبارك را حس مي كنند ، خاورميانه در انتظار حوادثي بزرگ ، بي نظير و تاريخ ساز است ، در حالي كه با سقوط يك به يك ديكتاتورها ، هر روز بر وحشت دشمنان و مزدورانشان افزوده مي شود ، ملتهاي مسلمان براي فتح قبله اول مسلمين و نابودي دژ بزرگ شياطين آماده تر مي گردند ، بشارتهاي بي شمار بزرگان و شخصيتهاي سياسي و مذهبي مبني بر آغاز فروپاشي اسرائيل و آزادي فلسطين ، همچنانكه روايات متعددي بيان مي دارند به پيروزي نهايي اسلام اشاره دارد . لشگر اسلام بعد از ظهور براي آزادي قبله اول مسلمين راهي اين سرزمين شده و پس از آزادي قدس ، نمازي تاريخي به امامت منجي عالم بشريت برگزار خواهد شد.

 

نگاه به بخشي از بشارتها پيرامون نزديك بودن آزادي و فتح قدس شريف و آغاز تحولات عظيم خاورميانه ، اطمينان ما را به در پيش بودن وعده هاي الهي مبني بر پيروزي مستضعفان بر مستكبران و پيروزي نهايي اسلام كاملتر كرده و بصيرت و همتي مضاعف براي پيمودن اندك فاصله باقيمانده عطا مي كند.

ان شاالله بزودي و با اوج گرفتن حماسه بيداري اسلامي ملتهاي منطقه و مستضعفين جهان ، شاهد تحقق اين مژده هاي مبارك باشيم :

بشارت نزديك بودن نابودي اسرائيل و فتح قدس در كلام امام خميني(ره):

ان شاء اللَّه فلسطين آزاد بشود و بيت المقدس، آنكه مسجد همه مسلمين است به حال اول برگردد. و آنهايى كه به مسلمين ظلم و ستم مى‏كنند ان شاء اللَّه خداوند دفع شرّ آنها را بكند .. صحیفه نور ج 14 ص

جنگ ما فتح فلسطين را به دنبال خواهد داشت،... صحیفه نور ج21 ص 283

آرزوى ما آن است كه سرزمين فلسطين و مسجداقصى از صهيونيسم تطهير شود و مردم فلسطين به سرزمين خويش باز گردند صحیفه نور جلد 3 صفحه 256

بايد همه بپا خيزيم و اسرائيل را نابود كنيم، و ملت قهرمان فلسطين را جايگزين آن گردانيم‏ صحیفه نور جلد12 ص148

بشارت نزديك بودن نابودي اسرائيل و فتح قدس در كلام امام خامنه ای(مدظله) :


 

فلسطين آزاد خواهد شد؛ در اين هيچ شبهه‌اي نداشته باشيد. فلسطين قطعا آزاد خواهد شد و به مردم بر خواهد گشت و در آنجا دولت فلسطيني تشكيل خواهد شد؛

تبهكاران غاصب فلسطين بدانند كه قدرت‌نمائى‌هاى احمقانه‌ى آنان بزرگ‌ترين شاهد ضعف و شكست آنها است و رژيم غاصب و دولت مجعول صهيونيستى محكوم به فنا است. فلسطين متعلق به ملت فلسطين است و هر لجاجتى در برابر اين حق مسلم، سرنوشتى جز ناكامى و شكست ندارد. «ليحق الحق و يبطل الباطل و لوكره المجرمون»

در آينده‌يى كه خيلى دور نخواهد بود، بشريت شاهد خواهد بود كه حكومت غاصب صهيونيستها، مجبور به عقب‌نشينى خواهد شد و ملت مظلوم فلسطين، به حقوق خود خواهند رسيد. اين، طبيعت زمان و روند كنونى حقايق در عالم است و مسلمانها بايد خودشان را آماده كنند.مسلمانهاى مؤمن و معتقد بايد بدانند كه امروز، روز اسلام و روز نقش و دور اصلى اين دين است. اسلام پيشرفت خواهد كرد و ان‌شاءاللَّه در صحنه‌ى ذهن بشر و بر واقعيتهاى زندگى حاكم خواهد شد.

در نقطه‌ى مقابل، دشمن صهيونيست هم از لحاظ روحيه، هم از لحاظ واقعيت ساخت و وجود خارجى خود، روز به روز ضعيفتر شده است. امروز بزرگان صهيونيست اعتراف ميكنند كه رو به ضعف و انهزام و شكست هستند و مسلماً دنياى اسلام آن روز را خواهد ديد و اميدواريم همين نسل كنونىِ مردم فلسطين ببينند آن روزى را كه فلسطين در اختيار مردم فلسطين، ملت فلسطين و صاحبان خانه قرار گرفته است و آنها بتوانند آنجا به اراده‌ى خودشان و آنچنانى كه شايسته‌ى آنهاست، زندگى كنند




سنت الهی بر این جاری شده كه ستمگران در اواخر دوران ننگ‌آلود خود، به دست خویش، سرنوشت محتوم فنا و زوال خود را نزدیكتر كنند. حمله به لبنان و سپس حمله به غزه در سالهای پیش، از جمله‌ی همین اقدامهای دیوانه‌وار بود كه تروریستهای اریكه‌نشین صهیونیست را به دره‌ی سقوط نهائی نزدیكتر كرد.حمله به كاروان امدادی بین‌المللی در آبهای مدیترانه نیز اقدام ابلهانه‌ی دیگری از همان قبیل است..

صهيونيستها در محاسبه‌ى خودشان خطا كردند. آنها اشتباه بزرگى كردند. اين اشتباه در سالهاى اخير دارد مكرراً اتفاق مى‌افتد. حمله‌ى به لبنان كردند، اشتباه كردند؛ حمله‌ى به غزه كردند، اشتباه كردند؛ حمله‌ى به اين كشتى‌ها كردند، اشتباه كردند. اين اشتباه‌ها يكى پس از ديگرى نشان‌دهنده‌ى اين است كه رژيم غاصب صهيونيستى به نهايت قطعى خود - يعنى سرنگون شدن و ساقط شدن در دره‌ى نيستى - دارد قدم به قدم نزديك ميشود.

بشارت نزديك بودن نابودي اسرائيل و فتح قدس در كلام سيدحسن نصرالله :


حضرت امام خامنه‌ای معتقدند -و سخن بنده از جلسات داخلی است نه از سخن‌رانی‌‌ها، البته این را ایشان در سخن‌رانی‌ها هم می‌گویند- كه اسرائیل، این دژ، رو به نابودی است. ایشان كاملا به این معتقد هستند.

و اعتقاد دارند نابودی اسرائیل دور نیست، به عبارتی در آینده ای دور نیست، ایشان آن را نزدیك می‌بینند و معتقدند این سازش به جایی نمی‌رسد.

وقتی ركود قدرت آمریكا در منطقه و سلطه‌ی آن را در جهان در نظر می‌آوریم، ظهور تحوّلاتی در جهت منافع مقاومت و بازدارندگی در منطقه را مشاهده می‌كنیم، ناامیدی از راه مذاكره و این آمادگی برای فداكاری را در چشمان جوانان فلسطینی، عرب و مسلمان می‌بینیم. هم‌چنین در اسرائیل، سستی، ضعف و عدم حضور زمام‌داران و سرانی تاریخی را مشاهده می‌كنیم. و تجربه‌ی جنگ سی و سه روزه و غزّه را در ارزیابی لحاظ می‌كنیم. می‌توانیم آن‌چه را امام خامنه‌ای درباره‌ی اسرائیل می‌گویند، به سادگی بفهمیم. و ما هم با ایشان هم‌عقیده خواهیم شد كه اسرائیل در زمانی بسیار نزدیك نابود خواهد شد، ان شاءالله.

 

 

نبرد 33 روزه رویای اسرائیل بزرگ را نابود کرد پيروزيهاي مقاومت آخرين ميخ را بر تابوت نعش ايده موسوم به اسرائيل بزرگ وارد کرد

 

 

نسل کنونی جهان اسلام ، قدس را آزاد خواهد کرد.

مجموعه خیال پردازی های اسرائیل تمام شده است و من در مناسبت های گذشته درباره پیروزی ها و شهدای مقاومت سخن گفتم؛ امروز دیگر چیزی به عنوان طرح اسرائیل قدرتمند باقی نمانده است. این امر با مبارزه و جانفشانی مقاومت و شهدای مقاومت تمام شد.

بازگشت فلسطینی‌ها به اراضی فلسطین بسیار نزدیک است و از شجاعت و دلاوری کسانی که دیروز در "روز نکبت" در مرزهای لبنان با فلسطین اشغالی و بلندی‌های جولان تظاهرات کردند، می کنم ...... رژیم صهیونیستی محکوم به نابودی است و ابتکارهای پیشنهادی، هرگز نمی‌تواند این رژیم را نجات دهد . بی تردید فلسطینی‌ها به سرزمینشان باز می گردند و بازگشت آنان زود تر از حد انتظار محقق خواهد شد .

سيدحسن نصرالله:

 

 

مقاومت بيش از هر زماني به قدس نزديك است

سيد حسن نصرالله :

 

 

نسل ما شاهد آزادي قدس خواهد بود

جام جم آنلاين: دبيرکل حزب الله لبنان با تاکيد بر تعلق هميشگي قدس به اعراب و مسلمانان و صاحبان واقعي آن گفت : هيچکس حق چشم پوشي از آن را ندارد. او افزود: انشاءالله نسل کنوني شاهد آزادي قدس و فلسطين خواهد بود.

 


 





نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ یک شنبه 19 آذر 1391برچسب:,

] [ 9:11 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه