مروي بر بشارتهاي مبشران بزرگ

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

ما تا كنون بشارتهاي متعدد و شادي بخشي از بزرگان و افراد مطرح مبني بر نزديكي ظهور به محضر عزيزان عرضه كرده ايم ، اما تماشا و تعمق در مجموعه اي گلچين شده از اين بشارتها در اين ماه ميهماني حضرت حق ، صفای ديگري دارد و بهجتي مضاعف را ايجاد مي كند. يقيناً بشارت اين بزرگان كه علاوه بر اينكه مورد اعتمادترين و صالح ترين افراد عصر حاضر مي باشند ، از برجستگاه عرصه مهدويت نيز هستند ، در قلوب مشتاق منتظران و مشتاقان ظهور مهدي فاطمه(عج) يقين و اطميناني ايجاد خواهد كرد كه هيچ وسوسه و شك و ترديدي قادر به از بين بردن آن نمي باشد.

 

 

نصرمن الله و فتح قريب و بشر المومنين

در اين مقاله ما ضمن سيري كوتاه در گلستان بشارتهاي بزرگان و عرفا و مراجع معظم مبني بر نزديك بودن ظهور ، مروري گذرا بر مصاديق و تحولات عصر ظهور در كشورهاي مختلف خاورميانه خواهيم داشت. ما مي خواهيم در اين نگاه مختصر  بر بشارتهاي نزديكي ظهور ، نمايي كلي بر اين  بناي مجلل و مبارك داشته و يقين و اطمينان خويش را بر اين آينده حتمي تعميق بخشيم. هرچند اكثر اين بشارتها به استحضار عزيزان رسيده است ، اما برخي به نوبه خود  نو و دست اول بوده و  البته ملاحظه مجموعه اي گلچين شده از اين بشارتها خود صفا و بهجتي ديكر دارد.

همانگونه كه مي دانيم بشارت نزديك بودن اين واقعه مبارك و عظيم الهي همانقدر كه در دل منتظران ومشتاقان ظهور بهجت و سرور و شور و اشتياق ايجاد مي كند ، به همان اندازه و بلكه بيتشر دلهاي تاريك و سرد دشمنان و جهانخواران را در ترس و  اضطرابي شديد فرو مي برد و آنها را چون گذشتگان خود براي جلوگيري از اين امر حتمي ، به دست و پا زدن وادار مي كند ، غافل از اينكه در مقابل امر محتوم الهي چاره اي جز تسليم نداشته و راهي براي فرار و خلاصي وجود ندارد.


امام خميني(ره) :

 

 


انقلاب ما آغاز نهضت جهاني اسلام به پرچمداري حضرت حجت است.


من اميدوارم كه ما به مطلوب حقيقي برسيم و متصل بشود اين نهضت به نهضت بزرگ اسلامي و آن نهضت حضرت ولي عصر(عج) است.

گويي جهان مهيا مي شود براي طلوع آفتاب ولايت از افق مكه معظمه و كعبه آمال محرومان و مستضعفان


انقلاب اسلامي به تاييد خداوند منان در سطح جهان در حال گسترش است و انشاالله با گسترش آن قدرتهاي شيطاني به انزوا كشيده خواهند شد و حكومت مستضعفان برپا و زمينه براي برپايي حكومت جهاني مهدي آخرالزمان مهيا خواهد شد.                                   صحيفه نور  



امام خامنه اي(مدظله) :

 

ما به ظهور امام زمان(عج) این محبوب حقیقی انسانها نزدیک شده ایم زیرا معرفت ها پیشرفت کرده است.      (نيمه شعبان سال 78)

جبهه باطل در حال شکست و عقب نشینی است .  5 آذر 79


پیشروی تدریجی جبهه حق نسبت به گذشته بسیار قابل توجه است و سرانجام با ظهور امام زمان(عج) ، غلبه حق به صورت مطلق تحقق خواهد یافت .    5 آذر 1379


در مقابل مستکبران عالم زمینه این وجود دارد که توده های مردم بر روی حرف حق خودشان بایستند ودر صورت تحقق این زمینه ظهور امام زمان(عج) خواهد بود. (سال 80)


علما و روشنفکران و سیاستمداران دنیای اسلام درس وحدت و یکپارچگی را برای ملتهای خود تکرار کنند و جوانان بالنده این نسل را برای رویارویی با حوادث بزرگ و به دوش کشیدن بار امانتی سنگین و شالوده ریزی امت متحد و یکپارچه اسلام آماده سازند. قسمتی از پیام مقام معظم رهبری(مدظله) به مراسم حج سال 80


دنیا امروز حقیقتاً پر از ظلم و جور شده و تشنه عدالت مهدوی است.  (نیمه شعبان 87 )

جهان استکبار مغلوب دنیای اسلام شده است.   (سال 86)


نسل کنونی فلسطین شکست قطعی اسرائیل را خواهد دید. (عید فطر 87)


در مقابل قدرت مادی مستکبران عالم ، زمینه این وجود دارد که آحاد بشر بتوانند بر روی حرف حق خود بایستند ، چنین روزی روز ظهور امام زمان(عج) است . آن روز ، روزی است که منجی عالم بشریت ظهور کند و پیام او همه دلهای مستعد را که در همه جای جهان هستند به خود جذب کند.                  نیمه شعبان سال امیرالمومنین(ع)


همه آرزوی انبیاء و اولیاء، استقرار عدل ، نجات مستضعفین ، نابود کردن ظلم در سطح جهان،  به دست شما ملت ایران قابل عمل است.

دولت اسرائيل در سراشيبي تند سقوط است.            اسفند 88

من با اطمينان كامل مي گويم : تحقق كامل وعده الهي(ظهور) براي تمدن نوين اسلامي در راه  است. امام خامنه اي(مدظله) - پيام حج 87

 


و توجه به قدرت الهى و صدق وعده‌ى الهى؛ كه اين اساس همه‌ى كارهاست كه مطمئن باشيم به وعده‌ى الهى. خداى متعال كسانى را كه سوءظن به وعده‌ى او دارند، سوءظن به او دارند، لعنت فرموده است؛ ..... حالا اين فقط هم وعده‌ى الهى نيست. ما اگر آدمهاى ديرباورى هم باشيم، آدمهاى كورباطنى هم باشيم كه نتوانيم درست وعده‌ى الهى را قبول كنيم، تجربه‌ى ما به ما اين را نشان ميدهد. كدام از عناصر اصلى انقلاب و دوستان انقلاب و طرفداران انقلاب و دشمنان انقلاب، چهل سال قبل از اين، احتمال ميدادند كه يك چنين اتفاقى در كشور بيفتد؟ يك حادثه‌ى به اين عظمت، يك بناى به اين رفعت به وجود بيايد؟ كى احتمال ميداد؟ اما شد؛ به خاطر توكل به خداى متعال، به خاطر عزم راسخ، به خاطر نهراسيدن از مرگ، نهراسيدن از شكست، پيش رفتن به نام خدا و توكل به خدا اتفاق افتاد. بعد از اين هم همين خواهد شد.- 7 رمضان -26 مرداد 1389

سید حسن نصرالله :

 

 


نسل کنونی جهان اسلام ، قدس را آزاد خواهد کرد.


نابودی اسرائیل نزدیک است


آنچه به شما می گویم: ما به زمان (وعده داده شده) نزدیک می شویم. به این زمان که فرصتی الهی در تاریخ است. به دگرگونی هایی نزدیک می شویم که در قرن بیستم به وجود آمده اند و نیز تحولاتی که در ابتدای قرن بیست و یکم آغاز شده اند.

آنچه تاکید می گردد این است که ما به سرعت در جهت نیل به این استحقاق، طی مسیر می نماییم.

ای برادران و خواهران، همانا مهدی (عج) و مسیح (ع) هر دو قطعاً در آینده ایی که در حال طلوع است خواهند آمد.

ما ملتهای مستضعف و ستم دیده در آخرالزمان هستیم و به یقین می دانیم که سرانجام این عیار (حق و باطل) و پایان این جنگ، دارای نتایج و پایان روشنی است.

امید، صبر، یقین و انتظار، چیزهایی هستند که داشتن آن ها بر ما واجب است.

 

ظهور بسيار بسيار نزديك است!



آیت الله العظمی بهجت :

بشارت آيت الله العظمي بهجت به نزديكي ظهور

نقل قول از ايت الله ناصري

تاکنون به جوانان بشارت می دادیم که منتظر باشید ظهور امام زمان(عج) را خواهید( ظهور آنقدر نزدیک است که) به سالخوردگان نیز بشارت مي دهیم که  منتظر باشید ، ظهور آقا را خواهید دید .

ظهور بسيار بسيار نزديك است. (نقل قول از حجت الاسلام حاجتي امام جمعه موقت اهواز)

 

آیت الله ناصری :

خدمت آیت الله بهجت بودیم. عرض کردم حاج آقا مبشراتی درباره ظهور امام زمان عج و نزدیک بودن اون خدمتتون هست؟ فرمودند: بله! بهشون عرض کردم میشه بفرمایید؟ فرمودند من یه دوستی دارم تشرف محضر حضرت دارند.آمد منزل ما ازش سوال کردم تازگی تشرف داشتی محضر حضرت ولی عصر؟ گفت چرا داشتم.

گفتم از ظهور و فرجشون سوال نکردید؟ گفت چرا. گفتم (آقای بهجت پرسید)حضرت چه فرمودند؟ گفت من سوال کردم یابن رسول الله! از حضرت که فرج شما برای عامه مسلمونها چه وقته؟ فرمودند نزدیک است. عرض کردم یابن رسول الله! من هم زمان ظهور شما رو درک میکنم؟ فرمودند پیرمردتر از شما هم درک می کنند. بنده (آیت الله ناصری) از آقای بهجت سوال کردم این دوست شما چند سالشونه؟ فرمودند حدود 62 سال. برادرها فرج نزدیک است.

(قابل ذكر است اين سئوال و جواب حدودا براي سال 80 است)


عزيزان من ، خدا می داند که ظهور نزدیک است .
(پايگاه اطلاع رساني آيت الله ناصري)

 

علامه محمد حسين طباطبايي :

 

 

اين انقلاب متصل به ظهور امام زمان(عج) خواهد شد

آذربایجان غربی خدمت علما و ائمه جمعه بودم، یکی از علمای سلماس اومد پیش من و گفت:اول انقلاب علامه طباطبایی را در مرکز قم ( میدان شهدا) دیدم که داشت به سمت منزل امام خمینی می رفت، به علامه گفتم: این انقلاب را چگونه می بینید:

 

 

علامه طباطبایی فرمود: این انقلاب متصل می شود به انقلاب جهانی امام زمان علیه السلام

روزهای اول انقلاب که امام به قم آمده بودند و چند روزی از آمدن ایشان نمیگذشت، ایشان(علامه طباطبایی) را در خواب دیدم ، در آنحال به ایشان در خواب گفتم که استنباط من این است که ظهور امام زمان نزدیک است؛ ایشان به شدت گریه کردند و سرشان را به علامت تایید مطلب من تکان دادند. (نقل قول از حجت الاسلام حاجتي امام جمعه موقت اهواز )



 

 

من اين نظام را مقدمه ظهور آقا امام زمان (عج) مي‌دانم.

 

امام توانستند براي نخستين بار در اين مملكت يك حكومت اسلامي، ولايي برپا كنند، نظامي كه اكنون بر ايران اسلامي حاكم است.
اكنون آيت‌الله العظمي خامنه‌اي مقام معظم رهبري نايب ولايت است، تسخير انرژي هسته‌اي، صنايع نظامي، دفاعي، عمران و آباداني و ديگر پيشرفت‌هاي مادي و معنوي در طول 30 سال انقلاب اسلامي از بركت اين نظام است. من اين نظام را مقدمه ظهور آقا امام زمان (عج) مي‌دانم.


آيت الله مكارم شيرازي :


تحقق حکومت جهاني نزديک است


تحقق حکومت جهاني نزديک است و ما بايد خود را آماده ظهور آن حضرت کنيم. (روزنامه رسالت 10/6/86)

 

 


..... و اين همه حاکي از نزديکي ظهور حضرت مهدي (عج) است.


امروز استقبال و ارادت مردم به حضرت ولي‌عصر بيش از گذشته است طبق آمار اعلامي، امروزه نام مبارک مهدي بيشترين استقبال کننده را دارد و اين همه حاکي از نزديکي ظهور حضرت مهدي (عج) است.
با ظهور حضرت حجت (عج) و تشكيل حكومت جهاني همه انسان‌ها در رفاه و عدالت قرار مي‌گيرند و اين مسئله‌اي است كه در تمام كتاب‌هاي آسماني بر آن تاكيد شده است.
اين مرجع تقليد با اشاره به خصوصيات ياران امام زمان(عج) گفت: كساني كه مي‌خواهند در جمع ياران امام عصر (عج) باشند بايد همواره به فرمان خدا عمل کرده و ضمن خودسازي، از هواي نفس دوري کنند.
وي با اشاره به سخن برخي از نابخردان مبني بر اينکه بايد زمين پر از فساد و ظلم و ستم شود تا حضرت ولي عصر ظهور کند، گفت: بسياري جنايات از سوي غربي‌ها در سراسر جهان در حال وقوع است و ايجاد اين شبهه‌كاري عبث و بيهوده است.
مكارم شيرازي با تاکيد بر اينکه ظهور نزديك است، گفت: ظهور ولي عصر (ع) نيازمند حضور يك گروه انقلابي از افراد متدين است.    «شبکه خبر دانشجو» - 30 مرداد 87

 

 


تحقق نشانه هاي ظهور امام زمان


گسترش خونريزي  و حـلال شـمردن  دروغگويي  و بي بـند و بـاريها در جـهان از نشانـه هاي ظـهور
امام زمان (عج ) است.
بي اعتنايي به عبادات ، خـيانـت  در  امـانت ، رواج ربـا در جامعه ، رشوه خواري ،  فروش دين به دنيا، پيروي از هواي نفس و قطع صله رحم را ازديگر نشانه هاي ظهور امام (ع) عنوان كرد.
اجراي عدالت و بسط و گسترش  عدل اصلي ترين برنامـه امـام عصر(عج ) پس از ظهور است. 
عدالت براي انسانـيت موجب حيات سعادتمندانه است و  اگر عـدالت  نبـاشد نه پيشرفت مادي و نه معنوي در اين كره خاكي شكل مي گيرد.   27 مرداد 87 - رجانيوز

ما در ظهور صغری امام زمان(عج)  قرار داریم


همانطور که برای حضرت مهدی عليه السلام يک غيبت صغری و يک غيبت کبرا است يعنی درست مانند آفتاب وقتی می خواهد پنهان شود ابتدا قرص خورشيد پشت افق پنهان می شود ولی هوا نيمه روشن است و کم کم اين روشنايی برچيده می شود و تاريک می شود برای ظهورش هم يک ظهور کبرا و يک ظهور صغرا است مانند موقعی که آفتاب می خواهد طلوع کند قرص خورشيد هنوز پيدا نشده اما هوا نيمه روشن است و بعد خورشيد ديده ميشود مرحله غيبت ايشان در دو مرحله واقع شده است و ظهور ايشان هم ظهور صغرا و هم ظهور کبرا دارد در ظهور صغری توجه مردم به امام زمان عليه السلام زياد می شود و همه جا صحبت از امام زمان عليه السلام است و جلسات امام زمان عليه اسلام پرشور می شود و بحث های امام زمان عليه السلام همه جا را می گيرد وضع طوری می شود که مردم تشنه می شود و آماده می شوند ما تصور می کنيم که در اين عصر و زمان ما ان شاء‌الله در بين الطلوعين ظهور حضرت مهدی عليه السلام قرار داريم .
من فراموش نمی کنم پنجاه سال قبل موسساتی که به نام حضرت مهدی عليه السلام بود خيلی کم بود و کتاب هايی که درباره حضرت مهدی عليه السلام نوشته شده بود به اندازه امروز نبود و سخن از امام مهدی عليه السلام به اين گستردگی نبود اگر کسی چهل يا پنجاه سال قبل مسجد جمکران می رفت در بهترين شب ها ده يا بيست نفر بودند اما الان صدها هزار نفر در بعضی از شب های حساس هستند ما به سوی طلوع کبرا پيش می رويم .
اگر می خواهيم به آن ظهور کمک کنيم اين ظهور صغرا را توسعه دهيم همين بحث های مختلف درباره حضرت را ميان جوانان و بزرگسالان و زنان و مردان و مسلمانان و غير مسلمانان توسعه دهيم و به اينترنت بکشانيم خلاصه با امواج نام مهدی عليه السلام را به همه دنيا برسانيم و اين ظهور صغرا را پر رنگ کنيم تا نام حضرت مهدی عليه السلام در همه جلسات حضور پيدا کند من معتقدم اگر اين کار را بکنيم اين يک مصداق عملی دعای تعجيل فرج می شود . 
فصلنامه علمی -تخصصی ويژه امام مهدی عليه السلام سال دوم شماره پنجم پاييز
۱۳۸۱

 

آیت الله جوادی آملی :

 

 


پیروزی نهایی اسلام نزدیک است


آیت الله جوادی آملی در دیدار جمعی از طلاب و دانشجویان با بیان اینکه حادثه غم بار تخریب حرم عسگریین (ع) قلب مقدس امام زمان(عج) را جریحه دار کرد ، اینگونه اهانتها را از اعمال خبیث مستکبران در طول تاریخ ذکر کرده و پیروزی نهایی اسلام را نزدیک دانستند.
ایشان تاکید کردند آنچه در جهان اتفاق افتاده در شرف تتمیم است و آن مخالفت با اسلام است ، خواه در جریان هتک حرمت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام و یا تخریب حرمین شریفین و خواه در تحریم فن آوری دانش صلح آمیز هسته ای باشد.
آنهایی که یک روز سلمان رشدی را تحریم کردند و روز دیگر قضایای دانمارک و توهین به حرمین شریفین را به وجود آوردند ، بدانند هرچند مسلمانان و شیعیان اشک عاطفی می ریزند ، اما عق برهانی می گوید ، اسلام پیروز است و همانطوریکه انقلاب اسلامی ایران از سال 40 به بعد شروع شد و در سال 56 با دهن کجی که نسبت به امام راحل کردند ، به خروش رسید و در سال 57 به پیروزی رسید ، در حال حاضر نیز که جهان اسلام به خروش آمده است ، انشاء الله تعالی به پیروزی نهایی خواهد رسید.                مجله افق حوزه – شماره 101 – زمستان 84













نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 16 آذر 1391برچسب:,

] [ 11:45 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه