ظهور مهدی موعود در عصر بمب ها و موشک ها... (بخش اول)

طلــــوع ســتـــــــــــاره

اللهم عجل لولیک الفرج

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ طلــــوع ســتـــــــــــاره خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

ر پیشگوییهای گذشتگان در بارۀ حوادث آخرالزّمان، به واژه‏ها و عباراتی برمی‏خوریم که بی‏شک، به برخی اختراعات و صنایع زمان حاضر اشاره دارند و از ظهور امام مهدی(علیه السلام) در این عصر خبر می دهند.

 

ماه تابان

 

در روایات اسلامی از پدیدارشدن چیزهایی به شکل «ماه تابان» و «قبّه‏هایی از نور»، یاد شده است که بی‏شباهت به بشقابهای پرندۀ امروزین نیستند؛ وسایل پرنده‏ای که قادرند خود را در هاله‏ای از نورهای متراکم با رنگهای گوناگون پنهان کنند و مانند ماه شب چهاردهم در آسمان ظاهر شوند.

امام علی(علیه‏السّلام) در بیان برخی نشانه‏های ظهور می‏فرماید:

. . . برای شما ماه تابان آشکار می‏شود . . .(1).

 

 

اگرچه بعضی صاحب‏نظران احتمال می‏دهند که «ماه تابان» در این گونه روایات، کنایه از امام مهدی(علیه‏السّلام) باشد، می‏توان گفت در اینجا چیزی شبیه ماه مورد نظر است که پیش از ظهور آشکار می‏گردد(2).

 

امام باقر‏(علیه‏السّلام) ورود امام مهدی‏(علیه‏‏السّلام) از سرزمین حجاز به کشور عراق را چنین گزارش می‏کند:

 

فرود می‏آید ]مهدی[، هنگام فرودآمدنش در پشت کوفه (نجف)،

 

در هفت قبّه از نور که مشخّص نیست او در کدامین آنهاست . . . (3).

 

البتّه ماهیت قبّه‏های نور یادشده در این حدیث برای ما ناشناخته است و نمی‏دانیم که آنها ابرهایی متراکم‏اند یا هاله‏هایی از نور به دور جرمهایی فلزّی می‏باشند.

 

گفتنی است، گرچه برخی متون باستانی حاکی از وجود بشقابهای پرنده یا چیزهایی شبیه به آنها در گذشته‏های دور است، در روزگار ما از سال 1943م، چنین پدیده‏ای رفته‏رفته در آسمان مناطق مختلف کرۀ زمین پدیدار شد و مورد توجّه محافل علمی و رسانه‏های خبری قرار گرفت، و چنان که می‏دانید، مدّتی است رؤیت آن در برخی مناطق جهان، خصوصاً ایران، رو به فزونی نهاده است.

همچنین شایستۀ یادآوری است، برخی کارشناسان ساخت بشقاب پرنده را به موجودات فرازمینی و عدّه‏ای نیز آن را به موجودات زمینی، مانند انسانها و جنها، نسبت می‏دهند.(4)

 

به گفتۀ گروهی از پژوهشگران و نویسندگان، بشقاب پرنده پیشرفته‏ترین ماشین‏ پرنده در عصر حاضر است که آلمانیها پیش از جنگ جهانی دوم آن را اختراع نمودند. سپس روسها و امریکاییها به فن‏آوری ساخت این وسیله دست یافتند.

 

دارندگان بشقاب پرنده که از آن برای جاسوسی و کسب اطّلاعات سرّی، خصوصاً پیش از آغاز جنگ، بهره می‏گیرند، همواره می‏کوشند با نسبت‏دادن این وسیلۀ پرنده به موجودات فرازمینی، چگونگی ساخت و طرز کارش را از دیگران مخفی نگه دارند، و بدین طریق، نوعی ترسِ ناخودآگاه را در دل ملّتها بیفکنند.

 

بشقاب پرنده دارای اندازه‏ها و شکلهای گوناگون است و به طور متعارف، مانند بیضی‏ای با گنبدی بر روی آن (کاسه‏ای وارونه روی بشقاب) می‏باشد. گاه تاریک و به صورت دستگاهی تیره و سخت دیده‏ می‏شود و زمانی روشن و به شکل قرص ماه درخشان یا کرۀ آتشین، با رنگهای مختلف و خیره‏کننده ظاهر می‏گردد.

این وسیله که بدون چرخ و بال است، قابلیّت ایستادن در هوا، شتاب زیاد و چرخش سریع در آسمان را دارد. دارای حرکت رعد‏آسای عمودی و فرود ملایم است. می‏تواند در داخل یک حبابِ نسبی خلأ حرکت کند که این امر مانع از برخورد ذرّات جو با بدنه و گرم‏شدن و شنیده‏شدن صدای آن می‏گردد. معمولاً آرام و بی‏صدا حرکت می‏کند و قادر است نیروی جاذبۀ گرانشی زمین را خنثا سازد.

 

بشقاب پرنده با ایجاد میدان مغناطیسی قوی، سیستمهای رادیویی و الکترونیکی را مختل نموده، یا از کار می‏اندازد، و بدین روش، خود را از دید رادارها پنهان و از تیررس سلاحهای متعارف دور نگاه می‏دارد. همچنین استفاده از سیستم مولّد نیروی دافعه، دستگاه و سرنشینان آن را از اصابت تیر در امان نگه می‏دارد.

 

بر پایۀ مشاهدات در سراسر جهان، این وسیله، بیشترْ شبها بین ساعات 20 تا 2 بامداد، و معمولاً در مناطق دورافتاده، کم‏جمعیّت و نزدیک جادّ‏ه‏های کم رفت و آمد، فرود می‏آید. طبق گزارشها، سرنشینان بشقاب پرنده همان انسانهای زمینی‏اند که گاه برای پنهان‏کاری، یا به دلایلی دیگر، از کلاه و لباسی شبیه کلاه و لباس فضانوردان استفاده می‏کنند. آنان با مردم مناطق مختلف جهان به زبانشان سخن می‏گویند و با امکاناتی که در اختیار دارند، می‏توانند فشار جو، بی‏وزنی و نیروی جاذبۀ گرانشی زمین را تحمّل نموده، در هوا به پرواز درآیند.

 

گاه از بشقاب پرنده یا به وسیلۀ سرنشینان آن نوری تابیده می‏شود که با برخورد به انسان، بی‏حسّی و فلج موقّتی ایجاد می‏کند.(5).

1. روضة‏ الکافی ، ج 8 ، ص 47، ح 22.

2. در این باره، رک: بحار الأنوار، ج 51 ، ص 130، ذیل ح 24، توضیحات مرحوم محمّدباقر مجلسی.

3. التفسیر، ج 1، ص 214، ح 405، سورۀ بقره.

4. نگارنده.

5. با استفاده از: کتاب ارزشمند «بشقاب پرنده»، تألیف دانشمند و پژوهشگر فرزانه، استاد دکتر ایرج ملک‏پور.

خر درخشان

 


 

به دلیل آنکه پیامبر خدا عیسی‏مسیح‏(علیه‏السّلام) از میان چهارپایان سواری، فقط بر خر می‏نشست و در حالی که بر خری سوار بود، وارد اورشلیم گردید(1)، در روایات اسلامی، در بارۀ وسیلۀ جابه‏جایی مسیح دروغین یا دجّال نیز واژۀ «خر» به کار رفته است.

 

با تأمّل در احادیث اسلامی، می‏یابیم که دجّال، برای پیشبرد کارهایش و جلب توجّه مردم و فریب آنان، از پیشرفته‏ترین وسایل نقلیّۀ موجود در آخرالزّمان بهره می‏گیرد.

 

امام علی‏(علیه‏السّلام) خر دجّال را با واژۀ «اَقْمَر ـ به معنای «درخشان» و «سفید» ـ وصف نموده است که این دو معنا بر بشقابهای پرندۀ درخشان و هواپیماهای سفید امروزی قابل انطباق‏اند و به نظر می‏رسد درخشان یا سفید‏بودن وسیلۀ جابه‏جایی دجّال مزیّتی برای آن به شمار می‏رود؛ همان‏ گونه که در میان خران نیز، خر سفید از خر تیره‏رنگ با ارزشتر است:

 

آگاه باش! بی‏گمان دجّال . . . هنگام قحطی شدید، سوار بر خری درخشان

 

که هر گامش یک میل(2) است، خروج می‏کند و زمین برای وی،

 

آبشخور(3) به آبشخور، درنوردیده می‏شود. . .(4).

 

برای آنکه ماهیّت خر دجّال برای خوانندگان گرامی بیشتر آشکار گردد، دو حدیث دیگر را نیز یادآور می‏شویم.

 

حذیفه از رسول خدا(صلّی‏الله‏علیه‏وآله) روایت کرده است:

 

. . . دجّال . . . بر خری دم‏بریده سوار می‏شود

 

که میان دو گوشش چهل ذراع(5) است. . .(6).

 

ظاهراً این روایت به هواپیماهای غول‏پیکر امروزی اشاره دارد که فاصلۀ بین دو بال برخی از آنها به حدود 20 متر (40 ذراع) می‏رسد.

 

کعب‏الأحبار از وَهْب بن مُنَبِّه نقل کرده است:

 

. . . دجّال خروج می‏کند . . . سوار بر خری بی‏چشم، و سر و دست و پا شکسته،

که از آن مارها بیرون می‏آیند، و پشت‏خمیده است . . .(7).

 

گویا این حدیث به بشقابهای پرندۀ امروزی اشاره دارد که مانند هواپیماهای متعارف، دارای چراغ در قسمت جلو (چشم)، دماغه (سر)، دست (بال) و پا (چرخ) نیستند و پشتی برجسته دارند.

 

بی‏شک، مارهایی که از خر دجّال بیرون می‏آیند، همان بمبها و موشکهایند.

1. صاحب‏نظران، خرسواریِ عیسی‏مسیح‏(علیه‏السّلام) را نشانۀ فروتنی و صلحجویی آن بزرگوار می دانند؛ زیرا این حیوان، از دیگر چهارپایان سواری ارزانتر، رامتر و کوتاه‏قدتر است و در میدان رزم به کار نمی رود.

2. واحد مسافت در قدیم، مقدار مسافتی برابر بُرد دید انسان در زمین هموار.

3. واژۀ «مَنْهَل» ـ به کار رفته در متن عربی حدیث ـ در اصل به معنای محلّ آب‏نوشیدن شتران است و گویا در اینجا به جایگاههای عرضۀ سوخت وسایل نقلیّۀ امروزی، خصوصاً فرودگاهها، اشاره دارد.

 

4. کمال الدین، ص 477، جزء 2، ب 47، ح 1 (ترجمۀ یکی از دانشمندان معاصر).

5. واحد طول در قدیم که بر فاصلۀ آرنج تا نوک انگشت میانی دست مبتنی بوده است (با استفاده از: دایرة‏ المعارف فارسی، مدخل «ذراع»).

6. عقد الدرر، ص 339، ب 12، ف 2.

7. عقد الدرر، ص 369، ب 12، ف 2 (ترجمۀ یکی از دانشمندان معاصر).

 

مارهای بالدار

 

خالد بن ابی‏عمران نقل کرده است:

 

از حذیفة بن یمان در بارۀ زمامدارانی که رهبری این امّت (مسلمانان)

 

را به دست می‏گیرند، پرسش شد. حذیفه در پاسخ، خلافت ابوبکر،

 

عمر، عثمان، علی و بنی‏امیّه و سپس خلافت بنی‏عبّاس(1)

 

را یادآور شد، و  پس از آن، سفیانی، یأجوج و  مأجوج، جنبنده، دجّال،

 

فرورفتن، مسخ‏شدن و مارهای بالدار ساکن در هوا را یاد کرد،

 

و سپس برآمدن خورشید از مغرب را یاد نمود(2).

 

به نظر می‏رسد، عبارت «مارهای بالدار ساکن در هوا» در کلام حذیفه، به آن دسته از هواپیماها، موشکها، ماهواره‏ها و سفاین فضایی امروزین اشاره دارد که شکلی مارگونه دارند و در پهنۀ آسمان در پرواز یا به دور زمین در گردش‏اند.

 

کعب‏الأحبار، از آنچه در بارۀ خرابی برخی سرزمینها در کتابها یافته، چنین گزارش می‏کند:

 

. . . امّا هَرات(3)، مارهایی ] بر آن [ فرو می‏بارند که

 

نابودی اهل آنجا با آنها خواهد بود. . .(4).

 

گفتنی است، از زمان تسلّط روسها و گروه طالبان و تهاجم امریکا و متّحدانش به افغانستان، بر مناطقی از این کشور، از جمله هرات، موشکهایی فرود آمده است و  بی تردید، در آینده نیز چنین حوادثی تکرار خواهد شد.

 

نوسترادموس بروز دشمنی و درگیری میان سه حاکم قدرتمند در آخرالزمان را این گونه پیش‏بینی کرده است:

 

در پیِ آشکارشدن گیسودار،

 

سه شاه‏زادۀ بزرگ دشمنِ یکدیگر خواهند شد.

 

از ضربه‏های آسمانی، زمینِ آرام به لرزه درمی‏آید؛

پو و تیبْر به خروش می‏آیند، مار بر ساحل افکنده می‏شود(5).

 

در بارۀ ستارۀ دنباله‏دارِ (گیسودار) مورد نظر پیشگوی فرانسوی، در مبحث «نشانه‏های نجومی، آشکارشدن ستارگان دنباله‏دار»، توضیح داده‏ایم. مراد نوسترادموس از «مار»، موشکهایی است که در جنگهای امروزی به کار گرفته می‏شوند.

1. شایان توجّه است، بنی عبّاس در اینجا، هم بنی عبّاس قدیم را شامل می شود که پس از بنی امیّه به حکومت رسیدند، و هم بنی عبّاس جدید را که پیش از سفیانی قدرت را به دست می گیرند.

 

2. الملاحم، ص 276، بخ 35، ح 220 (ترجمۀ یکی از دانشمندان معاصر).

 3. نام شهری در خراسان قدیم که امروز در شمال غربی افغانستان، در کنار رود هَری (هری رود) واقع است (فرهنگ فارسی، بخ اعلام، مدخل «هرات»).

4. کتاب البلدان، ص 525، القول فی همذان (ترجمۀ یکی از دانشمندان معاصر).

5. سانتوری 2، رباعی 43 (متن انگلیسی و فرانسوی آثار نوسترادموس، ترجمۀ یکی از دانشمندان معاصر).


ادامه دارد...

 



 






نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ چهار شنبه 8 آذر 1391برچسب:,

] [ 11:34 ] [ حسیــــــــن ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه